גודל גופן: +

אין זמן לפעילות גופנית? הנה מספר עצות שעשויות לעזור

פעילות גופנית

עשה/י לך הרגל- קח את בן/בת הזוג להליכה יומית. כך תשיגו גם פעילות גופנית וגם שיפור הזוגיות.
אל תחפש את החנייה הקרובה ביותר למקום חפצך (מקום עבודה, קניון וכו). חנה רחוק ולך. כך תמצא מקום חניה ביתר קלות, וגם תבצע פעילות גופנית על הדרך.
אל תשתמש במעלית. במידת האפשר העדף לעלות במדרגות. דרך מצוינת לבצע פעילות גופנית בלי להקדיש לכך זמן מיוחד.
אם יש לך כלב, קח אותו לטיול פעם או פעמיים ביום. דרך מצוינת לבצע פעילות גופנית לך ולכלב.
חם בחוץ? כנס לקניון ולך מספר סיבובים במסדרונות. כך ניתן להשיג אותה רמת פעילות גופנית כמו בחוץ אך בסביבה ממוזגת.
ארגן מספר חברים לספורט קבוצתי, כך ניתן להנות מהחברה וגם לבצע פעילות גופנית.
יש תוכנית טלביזיה שאתה רואה בקביעות? צפה בה כאשר אתה הולך על ההליכון בחדר הכושר. אין שום סיבה לבזבז את הזמן הזה בישיבה מול הטלביזיה בבית.

5
דיכאון גורם סיכון למחלת לב ולאירוע מוחי
פעילות גופנית - המלצות איגוד הלב האמריקאי
 

תגובות

עדיין לא נרשמה תגובה. אתם מוזמנים להיות הראשונים
Default Blogger
כבר רשום? כניסה
Guest
שני, 25 מרס 2019
אם ברצונך להרשם לאתר יש למלא את השדות הבאים:

הרשמו לניוזלטר

קביעת תורים

ביקורך הראשון?

אם זהו ביקורך הראשון במרפאה נא להביא במידה ויש:

  • תרשים אקג
  • סיכום בדיקות (מאמץ, אקו, מיפוי וכו)
  • סיכום אשפוז

מכבי

מניעת מחלות לבמבטחי מכבי יכולים לקבוע תור דרך מוקד מכבי ללא הפסקה: 3555* או 1700-50-53-53 או דרך מכבי באינטרנט